28 Ocak 2011 Cuma

[cadilarmekani], ASLINDA BIR BEN SEVDIM SENI

ASLINDA BİRBEN SEVDİM SENİ


Aslında hiç kimse sevmedi
Bir ben sevdim seni
Severmiş gibi değil
Kana kana sevdim seni
Tıka basa sevdim
Dolu dolu sevdim

Aslında kimse sevmedi seni
Sevmekten çekindi
Oysa ben
Yana yana sevdim seni
Bile bile sevdim
Aklımdan zorum var gibi
Aklıma silah dayamışcasına
Mecburmuş gibi
Ve başka çarem yokmuşcasına
Bir ben sevdim seni

Aslında bir sen sevmedin beni
Herkesi sevdiğin gibi

 

--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi