30 Ocak 2011 Pazar

[cadilarmekani], BIR SEN GELMEDIN BANA

Uykuları kurban ettim yollarına
Sabahları sıraya dizdim
Yıldızları çaldım da gökyüzünden
Işıklarıyla uykunu böldürmedim..
Özlemek buysa sevdiğim
Ben seni özlemeye sevdalandım
Şarkılar yazdım hep seni anlatan
Resimler yaptım rengi sen olan
Düşler gördüm kolumda sen……
Gelinin oldum rüyalarımda..
Canın oldum, eşin oldum..
Gel gör ki sevgilim
Bir senin olamadım
Ne düşlerde ne gerçekte
Bir sana dokunamadım
Gönlümün şelaleleri
Şiddetle akmak istedi yüreğine
Ama bir sana akamadım…
Özlemek buysa sevdiğim
Ben seni özlemeye sevdalandım..
Sevdalandım da kuş uçurtmadım
Ne düşlerimin üzerinden
Ne sevdamın limanından..
Kim bilir belki bir gün bir gemi gelir de Yanaşır diye..
İçinden sen çıkarsın da, Bana koşarsın diye..
Hiç çözmedim bu halatları…
Hiç açık bırakmadım iskelemin kapılarını
Kimse gelip de yerini almasın diye..
Özlemek buysa sevdiğim
Ben seni özlemeye sevdalandım..
Gözlerimi kapadığım her an, Seni kucakladım …
Sevgimle yıkadım ruhunu..
Tertemiz bembeyaz bir dünya ayırdım sana..
Gel de sev beni diye
Yollarına kul oldum..
Özlemek buysa sevdiğim
Sen yokken ben seninle doldum .
Seni özlemeye sevdalandım….
Ben sana sevdalandım da,
Bir sen gelmedin bana..


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz












 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi