27 Ocak 2011 Perşembe

[cadilarmekani], ELLERININ SICAKLIGINI DUSUNURKEN

ELLERİNİN SICAKLIĞINI DÜŞÜNÜRKEN


Katlanmak çok kolaydı
Şu dünyanın kahrına
İnsanların ikiyüzlülüğüne kalleşliğine
Geçmiş o acı hatıralara
Katlanmak çok kolaydı
Ta ki yanımda olsaydın
Ellerimden tutsaydın
Gözlerime sevgi dolu
Aşk özlem dolu baksaydın
Titremezdi 
Şimdi olduğu gibi yüreğim
Bir duvar örmezdi
İnsanlarla arasına 
Ve ağlamazdı 
Her aklıma geldiğinde sen gözlerim
Düşünürken ellerinin sıcaklığını
Düşünürken güzel gözlerini
Öpmeye kıyamadığım dudaklarını
Okşamaya elimin varmadığı
O eşsiz emsalsiz saçlarını
Düşünürken sitem etmezdi sözlerim

Ne acıları ne kederleri
Bırakırken geride
Yokluk içinde varlığı 
Her düşündüğümde
Bir türlü ulaşamadığım hayallerim
Benden giderken fersah fersah ilerde
Daima sen hep sen
İllaki sen vardın içimde
Ne para ne pul
Bir yudum mutluluğun
Koşarken peşinde
Ayaklarımda zincirler
Ellerimde hiç açılmayan o kelepçelerle
Geleceğini düşündüm hep
Kapılmadım zerre kadar ümitsizliğe

Katlanmak çok kolaydı
Gittikçe uzayan
Bitmek bilmeyen gecelere
Unutmak için birbiri arkasına içip te
Seni daha da çok hatırladığım
O zehir dolu ıstırap dolu kadehlere
Biraz gülümsemenin arkasından gelen
O korkunç işkencelere
Katlanmak çok kolaydı
Dert etmezdim asla
Bana asırlar gibi gelen uzaklığını
Yanımda olsaydın meleğim
Tutsaydın ellerimden
Gözlerime sevgi dolu
Şefkat dolu baksaydın
Üşümezdim böyle kahretmezdim
Düşünürken ellerinin sıcaklığını…


K.Demirkol 


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz












 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi