30 Ocak 2011 Pazar

[cadilarmekani], SENIN ASKIN BIR OTOBUS

Senin Aşkın bir Otobüs 

Ben senin aşkını bir otobüs sandım
Düşündümki inersem unuturum
Senin aşkın bu dünyaymış
İnmekse imkansız

Ben senin aşknı bir gül sandım
Düşündümki koklamazsam hatırlamam
Senin aşkın bir nefesmiş
Unutmaksa imkansız

Ben senin aşkını bir mum sandım
Düşündümki üflesem söner
Senin aşkın bir güneşmiş
Söndürmekse imkansız

Ben senin aşkını bir rüya sandım
Düşündümki uyumazsam görmem
Senin aşkın uykusuzlukmuş
Uyumaksa imkansız

Ben senin aşkını bir gün sandım
Düşündümki yarın bitecek
Senin aşkın bir ömürmüş
Ve bu ömür hiç bitmeyecek


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi