30 Ocak 2011 Pazar

[cadilarmekani], EBEDIYYEN ELVEDA ASKIM

Bakmayın gözlerime
Dokunmayın bedenime
Tutmayın ellerimi
Çünkü ben birtek sevdim
Sevgilime bütün sevgimi verdim
Ve ben başka sevemem ki
Bırakın ben bende kalayım.

Hasret türkülerinde
Adeta bir mecnunum
Yiğit hikayelerin kahramanı
Ferhatım, Kerem ve Yusuf
Ben bensiz duygulardayım
Ve ben başka sevemem ki
Bırakın ben bende ağlayayım.

Sensiz yıkıntılarımın
Harap yorgun savaşçısıyım
Ben sana dönemem ki onurluyum
Ben sen gibi vefasız olamam ki
Artık ebediyyen sensizim
Ve ben başka sevemem ki
Bırakın ben bende yanayım.

Saçları bembeyaz
Alnında kırışıklıklar
Aynalara küstüm ki
Ne diye bakayım
Ve ben başka sevemem ki
Bırakın ben bende seveyim.

Bıraktığın bir yıkıntıyım
Bakacak bir şey bırakmadın ki
Ben duygu kırıntılarımın
Aşk yorgunu senin çöplüğündeyim
Ve ben başka sevemem ki
Bırakın ben bende viraneyim.

Unutma ki ben beni senle seveceğim
Öldüğümde bile cesedime küseceğim
Bu bedenimi sana adadım
Ebediyyen sana terkedeceğim
Ve bil ki ruhumla sensiz yanlız
Elveda aşkım sonsuz bensiz kalacağım.


Yusuf DurakYusuf Durak EBEDİYYEN  ELVEDA  AŞKIM şiiri siir şiirler güzel sözler


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz












 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi