29 Ocak 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], BASKASINI SEVECEGIM


Hiç ummadığım bir anda girmiştin kalbime
Dalgalı fırtınalı girdik sevda denizine
Üzülmedim koymadı derken ayrılık sözlerine 
Ağladım ağladım işte bu ani gidişine

Çok ağlattı çok yaktı beni o sözlerin 
Hiç aklımdan çıkmıyor o güzelim gözlerin 
Şimdilerde hayalin var en acısı özlemin
Ne gereği vardı aşkımsın derken gitmenin

Ben kararlıyım geri dönmeyeceğim 
Sanmaki sana gururumu ezdireceğim 
Geri dönsen bile asla affetmeyeceğim 
Bak görürsün başkasınıda seveceğim.


                         Cuneyt ALTUN

--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi