30 Ocak 2011 Pazar

[cadilarmekani], BIR GUN KAPINA DAYANIR SIIRLERIM

vazgeçtim seni özlemekten 
bir sıkımlık ömrü kalmışken ümitlerimin 
zamanı geldi artık gitmelerin 
ecel canıma susamadan 
çekip kendimi geceden 
bu defa ben gidiyorum senden...

şimdi sabah ezanları 
ayrılığı haykırıyor şehrin semalarına 
yine başıma bela olacak yokluğun...biliyorum! .. 
ama söz ağızdan çıktı bir kere sevgili 
isterse yansın gece 
tutuşsun gökgubbe ne yazar 
ömrümün bütün dallarını silkelerken hayat 
gidiyorum senden! .. 
vefasız ezgini yanıma alarak...

hoşçakal sevgili! ... 
öpüşlerinin yangısı dudağımdayken hala 
içimin duvarlarında yankılanırken sesin 
sessiz hüzünlerimi alıp yanıma 
terkediyorum gözlerini 
yalınayak basarak sevda kırıklarına 
gidiyorum! .. 
kör kalarak ardımda bıraktıklarıma..!
artık mektupsuz kalsa da bıraktığım ellerin 
bil ki bir gün kapına dayanır şiirlerim... 
 

Seval Kemertaş


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi