30 Ocak 2011 Pazar

[cadilarmekani], BENIM ASKIM

Benim aşkımın gözleri kör
O seni hiç görmedi
Benim aşkımın elleri yok
Elleri ellerine değmedi
Benim aşkımın özlemi çok
Daha sana hiç sarılmadı
Benim aşkımın biteceği yok
O sana daha doyamadı

Benim aşkımın kulakları sağır
Daha sesini hiç duymadı
Benim aşkımın kalbi çok ağır
Sen olmasan taşıyamazdı
Benim aşkımın engelleri çok
Hepsini birer birer aşar
Benim aşkımın yorulacağı yok
Senin için Ankara ya koşar

Benim aşkımın tadı çok
Şeker atmak gerekmez
Benim aşkımın ağzı yok
Sana duygularını söyleyemez
Benim aşkımın susuzluğu çok
Her gün pınardan su içiyor
Benim aşkımın başka işi yok
Ömrü seni özlemekle geçiyor


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi