28 Ocak 2011 Cuma

[cadilarmekani], Senle donan yarınlarımı ölsende ısıtamazsın!..

Sokaklar ıslanmış, her yıl olduğu gibi 
Bu zamanlarda caddeleri kuru görmedim ben 
Güneş yine aldattı bizi, bulutlarla, 
Sen beni aldatsan kaç yazar? 
Gözlerim sana akan milyon damlayla ıslanmış 
İçim acır, gözyaşlarım burnumda, 
Yağmurlar yağmasa da, burulur biryerlerim sana 
Artık bana dönsen, dizlerime çöksen kaç yazar?
Düştüğüm düş kuyusunun ortasında bir yerlerde 
Sana yazdığım satırlar boğazımda 
Ellerim titriyor artık 
Beyaz kağıtlar parmaklarımın arasında 
Bildiğin, ıslak bir kağıt işte , nasıl olursa!… 
Böyle olacağını biliyordum ben! 
Alıp yarınları hesapsız gideceğini 
Beni bana emanet edeceğini, 
Sırf bu yüzden gidiş dönüş bileti alıp gelmiştim 
Keşke o bilet kuyruğuna hiç girmeseydim…


Senin için dönmez diyen yüreğimi aldat desem 
Gelsen, gitmemiş gibi, 
Zamansız bir dünyanın içinde yazsan aşkını samanlı kağıtlara 
Heyecandan titreyen kalbimi avutsan, sana canlanmaz 
Sayfalar dolu mektuplar yazsan, 
Postacının kalbi kırgın sana artık, 
Destanlar yazsan, kaç yazar?
Sevdanın acısı bana, bunu artık anladım , 
Bana mı yarası aşk sancılarının? 
Ellerinin düşmanlığı, gözlerinin pervasızlığı 
Ağrısı kayıp içimdeki yalan sevdanın!… 
Omuzlarına yaslandım, ellerine sarıldım 
Üşüyorum! 
Kalbini yaksan odun yerine kaç yazar?

Vazgeç !
Senle donan yarınlarımı ölsende ısıtamazsın!...

--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi