30 Ocak 2011 Pazar

[cadilarmekani], Bir tesadüftü hayatıma girişin !

Bir tesadüftü hayatıma girişin ! 

Hani yıllardır görmediğin birini görmek gibi .. 
Çok istediğin o tatile çıkmk gibi .. 
"Annemin öpmesi gibi beni" umut doluydu bakınca ! 



Geldin .. 
Gördüm seni ! 
Baktın bana,sığındım sana .. 
Sardın beni,tutuldum sana .. 
Sıcacıktın , 
Isındım .. 



Tek bir el hareketinle sanki,dağıttın başımın üstündeki her an yağmaya hazır kara kara bulutları ! 
Üstünü çizdin,sildin,yok ettin benim elimde kalem karalamaya çalıştıklarımı .. 



--Peri tozları yağdı üzerime- 
Mutluluk,aşk,göz yaşı,acı,öfke .. 
Ne gerekiyorsa işte vermek için sevdanın hakkını,hepsi yaşandı .. 
Anlatmak gelmiyor içimden hiç birini,ne tuhaf ! 
Sonsuzluk kadar çoktu oysa senin için yürek cebimde biriktirdiklerim .. 
Bakınca sana,inanırken hani mucizeye her seferinde yeni bir yolunu buluyordum hissettiklerimi dile dökmenin .. 
Aklımdakileri unutuyordum bu sefer ! Ama hiç kızmıyordum kendime .. 
Aklımı almıştın başımdan,suç kimdeydi sence ! 
Sana da kızmıyordum ama ..Hem sevmişti kalbim bu avare aklımı işte .. 







Geldin .. 
Gördüm seni ! 
Aktın içime,yandım tenine .. 
Vurgundun bana,hayran oldum sana .. 
Yaktın beni,yandım sana .. 

Ve bir tesadüftü hayatımdan çıkışın ... 



Hani yıllardır görmediğin birini bir daha hiç göremeyeceğini bilmek gibi,Çok istediğin o tatile çıkamayacak olman gibi.. 
"Kimsenin beni annem gibi öpmeyecek olması gibi" hüzün doluydu bakınca ! 

Anlıktı ... 
Tüm karaları beyazlara çalıyormuşsun gibi yapıp da yine kandıracağın kadar beni,anlık .. 







Sen kendin oldun , 
Ben gerçeği gördüm .. 
Masal bitti !!


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi