30 Ocak 2011 Pazar

[cadilarmekani], BİR ADAM SEVIYORUM

BİR ADAM SEVİYORUM GÜLÜŞÜNDE HAYAT BULDUĞUM
YEŞİLİMSİ GÖZLERİNDE KENDİMİ BULDUĞUM,
RUHUNA DOKUNUP ONA BAĞLI OLDUĞUM,
GÜNEŞ OLUP YÜKSELİP YAĞMUR OLUP TENİNE DOKUNDUĞUM
BİR ADAM SEVİYORUM...

BİR ADAM SEVİYORUM BEN ONUN TARAFINDAN ŞIMARILDIĞIM..
ELLERİMİ TUTTUĞUNDA GÖZLERİMİ KAPADIĞIM...
İÇİMDEN DULARIMLA ONA HAYALLERİMİ BAĞLADIĞIM..
SONU BİTMESİN DİYE YALVARIP YAKARDIĞIM BİR ADAM SEVİYORUM...

BİR ADAM SEVİYORUM ŞARKILARDA ONU DİNLEDİĞİM..
SESİNE İLGİSİNE EMEK SARFETTİĞİM..
HERŞEYE DEĞER DEDİĞİM BU YOLDA İLERLEDİĞİM..
BİR ADAM SEVİYORUM ONA DÜNYAM DEDİĞİMİ SEVİYORUM.


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi