30 Ocak 2011 Pazar

[cadilarmekani], Kendin Kadar Aklımdasın

Kendin Kadar Aklımdasın 

Olaki yürürüm başka bir aşka .. 
Ya da yürürüm mavi olmayan bi gülüşe 
Unutma ki tek AŞK olduğum sensin aşık olduğum değil.. 
Karanlıkla süzülüyor içime yıkım, dur diyorum 
Yıkılıyorum ... 
Uçurumları baş ucuma koyuyorum sonra, 
Okşuyorum saçlarını rüzgarda 
Sıcak ılık bir koku siniyor yüreğime 
Gitme diyorum gitme .. 
Düşüyorum ... 
Sonra beni soruyorlar bana tanımıyorum diyorum .. 
Daha hiç karşılaşmadık.. 
Yazık bir çığlığın doğumu gibi ölüyorlar önce bir bir sonra hepsi ... 
Sonra bir uçurumlar kalıyor birde yıkımlar 
Verilen her şey boşmuş gibi alınıyor önce bir bir sonra hepsi 
Sonramı .. 
Bir ben kalıyorum birde yalnızlık 
Uçurumlar , yıkımlar ben ve yalnızlık 
Zorlu bir savaşın unutulmuş cesetleri gibi yatıyoruz yan yana 
Öpüşüyoruz , sevişiyoruz rahat 
Her şey oyunun yasaklarına uygun bir günah oluyor 
Tek umudumuzu göğe gelin ediyoruz telli kanlı düğün işte 
Üşüyor saçların biliyorum 
Dargınmısın ... 
Bu baharda mayısa bıraktığım gibimisin hala 
Vurulmuş çocuk gibi büyüymemiş yüreğinde hüzün 
Hala kaçıyormusun zamansız gözlerini bırakarak birilerinde 
Hala ellerinden tutup sevgileri dipsiz kuyuya salıyormusun ağlayarak 
Küçücük bir dokunuşla son sevilen olabiliyormusun 
Kendin kadar kalbimdesin... 
Hala öyle savruk bir gök 
Hala öyle yatağını bulamamış bir mavi 
Ve aşkını şaşırmış bir tanrı 
Çoğalan sızısıyla mutlu bir yara 
Öylemisin sarı saçlı yoldaşım Öyle bıraktığım gibimisin ? 
Gerçeği yakmada hala ustamısın 
Yoksa çırakmı yakarken yara alan 
Saçlarıma dolanan aydınlığımsın 
Somulaştıramadığım tek imgemsin şiirimde 
Anlattıkça eksilen tek anlam 
Hala bıraktığım gibimisin 
Yoksa beni bıraktığın gibimi 
Kaç mevsimsiz kar düştü benim toprağıma 
Hala bıraktığım gibimisin

--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz












 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi