27 Ocak 2011 Perşembe

[cadilarmekani], CANIMA CAN OLDUN

Hayaller tek umudum, kara bahtıma güneş
Ağlayan gözlerim belki zulümdür sana
Tek istediğim yalnızlığıma bir ses, bir nefes
Bir selamı çok görme yarim bana

Sazım seni söyler sözüm seni söyler
Sensiz bir hayatı gönlüm neyler
Ben bende değilken kurarım hayaller
Beni senden bihaber bırakma yarim.

Her sözümde adını zikrederim
Bu dünyanın ne zevkini ne sefanı bilirim
Gül bahçesinde solan yalnız bir gül idim
Ellerinle su verdin kuruyan toprağıma
Canıma can oldun derdime dermansın yar

Yıkılmış virane gönlüme can verensin
Issız sığ yüreğimde kelime-i şahadetimsin
Şiirlerimde dize türkülerimde namesin
Çorak bahçemde yetişen kırmızı gülümsün

Esen o deli rüzgarda savrulurken
Uçurumun kıyısında bomboş sallanırken
Yorgun düşen yüreğim yamacına takıldı
Hayatın anlamını yeniden hatırlattı
Bahşedilen mutluğum sensin yar

Karanlıkta ışığa hasret beklerken
Yüreğim yangın yerine döndü
Cemrem oldun düştün yüreğime
Gönül kervanımda yolcusun yarim.


Ezgi 


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz












 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi