30 Ocak 2011 Pazar

[cadilarmekani], ADINI SUYA YAZDIM

Adını suya yazdım ve sonra ağladım. 

Hadi kes kanayan sudaki adını, 

o ince, 

o narin, 

o uzun parmaklarında tutuğun makasla, 

o en ince, 

o en hassas yerinden kes. 

Bana ait ne varsa, bırak geride kalsın. 

Sen tertemiz adını al. 

Kes, 

hadi kes, 

adını incitmeden 

ve beni kahretmeden 

kes. 



Adını suya yazdım ve sonra ağladım. 

Eski bir zamandı, 

yaşlı bir vapurdaydım. 

Sen yoktun yanımda, başkaları da yoktu. 

Rotayı kaptan bile bilmiyordu, 

ben biliyordum. 

Bir ben vardım güvertede, 

bir de adın. 

İçim sıra yineliyordum adını. 

Nereden bilebilirdim, 

bir gün 

adını suya yazacağımı... 



Anladım, 

seni ilk gördüğüm anda anladım. 

Akasyalar seni açacaktı, 

bahçemizde senin kokun yayılacaktı. 

Ben deli olacaktım koklamaktan seni, 

sen koklanmaktan utanmayacaktın. 

Ben kapayacaktım gözlerimi, 

damarlarımda sen dolaşacaktın. 

Güneş kaybolacaktı akşamlarda, 

sen benimle kalacaktın. 



Yaşadım, 

Aşkların en güzelini yaşadım. 

Gel-gitlerden uzak, 

tek kutuplu bir aşk yaşadım. 

Kral sofralarından kalma, 

altın kadehlerde yudumladım 

aşkın iksirini. 

Yudum yudum, 

damla damla 

seni yaşadım. 



Sevdim, 

Hiç kimseyi sevmediğim kadar 

çok sevdim seni. 

Tüm hayatımı 

sana adayacak kadar 

çok... 

Acıları gömüp yüreğime, 

Sana acısız bir yürekle gelecek kadar 

Çok sevdim. 



Acıların içinden çekip almıştım seni, 

hatırlıyor musun? 

Kanayan yüreğini, 

yırttığım gömleğimle ben sarmıştım. 

Bir ömür boyu 

Seni tüm acılardan saklamıştım. 

Ama şimdi, 

Şimdi ayakta duracak halim yok. 

Yorgunum, 

bitkinim, 

ve çaresizim. 

Aramıza hayatın yasaları girdi. 

Aramıza o hiç istemediğim, 

ve sana asla söyleyemeyeceğim 

acılar girdi. 



Bağışla beni, 

Sana söyleyemediğim acılar için, 

acılarımız için, 

bağışla. 

Her ne kadar 

sonu 

amansız bir yıkım olsa da... 

bağışla. 



Ne olur, 

Daha fazla üzme kendini. 

Gözlerinden süzülen yaşlar 

beni daha fazla yaralar 

bilmelisin. 

Gözlerine bakacak gözüm, 

başımı dik tutacak yüzüm yok 

bilmelisin. 

Her insan konuğudur hayatın 

bilmelisin. 



Şimdi sana 

adını veriyorum. 

Şimdi sana 

sevgimi veriyorum. 

Şimdi sana 

söküp yerinden 

yüreğimi veriyorum. 



Bırak, 

gözyaşlarım bana kalsın 

Bırak, 

Söyleyemediğim acılar, 

kirlenmiş gömleğim, 

tükenmiş umutlarım 

ve anılarım 

bana kalsın. 

Sen tertemiz adını al, 

Kirletemediğim adını, 

kes, 

kurtar sevdiğim. 



Camların buğusuna adını yazdım, 

Ağaçların gövdesine. 

Geceleyin gökyüzüne, 

Gülümseyen güneşe. 

Sahilde kumlara yazdım, 

Ve yüreğime... 

Her güne adınla başladım, 

her an seni yaşadım. 

Her ne kadar varmasa da elim, 

her ne kadar tutulsa da dilim, 

adını suya yazdım, 

ve sonra 

ağladım..... 


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi