6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], UZAKLARDASIN


UZAKLARDASIN
DİLLERİM TANRIDAN 
SENİ BENDEN ALAN UZAKLAR , KAHROLSUN 
YOLLARIN DEVAMI OLMASIN 
YAĞAN YAĞMURA KARIŞAN GÖZYAŞIM 
SENİ ARAR GÖZLERİM 
...YAPAMAM SENSİZ 
ÖLÜRÜM HABERSİZ 
BEKLERİM BELKİ UZAKLAR SENİ BANA GERİ VERİR 
HESAP SORAR BENDEN HAYALİN 
ÇARESİZİM.... 
SENİ BENDEN ALAN UZAKLAR,KAHROLSUN 
YANSIN ,YIKILSIN, 
AĞLARKEN BEN SOKAKLARDA 
SENİ BEKLEDİM YARINLARDA 
BEN KALIRKEN SONLARDA 
SEVDİM SENİ BİR SONBAHARDA 
GÜN YÜZÜ GÖRMESİN O UZAKLAR 
SENSİZ BU BEDEN PARAMPARÇA 
BEN SANA MUHTAÇIM OYSA 
NE YAPSAM 
NE ETSEM UNUTAMAM SENİ 
SENİ BENDEN ALAN UZAKLAR ,KÖR OLSUN 
YANLIZIM... 
BİR SOKAK ORTASINDA TEK BAŞIMA 
SENSİZ,SENSİZ,ÇARESİZ 
AŞKINA ESİR OLDUĞUMDA 
SENSİZ YAŞAMAK İMKANSIZ OLDUĞUNDA 
HERVAR OLUŞUMDA 
SEN VARSIN BİTANEM 
UZAKLAR YAKAR İÇİMİ SENSİZ..

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi