6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], OLSAM


Elinde bir kalem olsam senin hiç bırakmasan

Duygularını o kalemle yazsan

Hiç bitmesem ve ellerinde kalsam senin

Gözlerinde göz olsam,

Etrafına benimle baksan,

Bana bakmasan bile,

Aynada benim gözümle kendine baksan yeterli

Seninle bir nefes olsam içinde

Her ah çekişimde

Sana olan hasretimi özlemimi duysan,

Yüzünde küçük bir tebessüm olsam

O tebessümünü gülmelere çevirsem

Seninle bir sen olabilsem ve ben olmsamda  yanında

Sen hep mutlu olsan

Kalbinde olsam,

Hep seni dinlesem,

Beyninde ben olsam,

Aklından geçenleri okuyabilseydim

Benim için ne düşündükleri okuyabilseydim

Bedeninde ayak olsan,

Yalnızca bana getirebilseydim seni

Canında can olsaydım,

Hayatımı yine yalnız senin için verirdim .....

 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi