6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], TELEFONDAKI MESAJIN

Telefondaki mesajın

Gecenin yarısında telefonumda mesajın

“İşte sana özlem duyuyorum,yine arzuluyorum seni,yine ihtiyaç duyuyorum sana.Yanımda olsan boynuna sarılır saatlerce ağlardım,kollarında güvende hissederdim kendimi,gel gülüm

Götür beni buralardan ölmeden doyayım sana yanında olayım.Şimdi ağlıyorum seninle soğan ekmeğe razıyım yeter ki yanımda ol benim.”

Çok ağır geldi bana sözlerin birtanem

Yine acılar içindesin anlıyorum seni

Hayatımı paylaştığım ten insansın

Dünyanın en iyisi, sevdiğim tek kadınsın

Sen benim ömür boyu solmayacak tek nadide çiçeğimsin

Gözlerinle gözgöze geldiğimde mutlu oluyorum ben

Seni karşımda görünce gülüyorum ben

Seni başımı koyduğum yastıkta aramak yıkıyor beni

Sensizliğin ne kadar acı olduğunu anlayabiliyor musun?

Birleşmeyen eller,konuşmayan diller gibiyiz

Gülmeyi unuttu bugün gözlerim sensiz

Günahlara girdi yüreğim sensiz

Elalem neşe içerisinde gezerken sokaklarda

Bir mahsun biz miyiz seninle bu dünyada?

Aşkının ateşi büştü birkere içime gönül ferman dinlemez

Ölüm olsada ucunda sevdim seni  başım yere eğilmez

Sevdim işte seni deli kız bekle geliyorum sana

Belki yarın belki yarından da yakın...........

Bekle mutlaka yanında olacağım gülüm

Çünki seni seviyorum ....

 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi