15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], SEN UYURKEN




Sen Uyurken

 

 

Sen uyurken,seni ne çok özlediğimi,
Seni ne çok sevdiğimi söyledim bu gece,
Melekler fısıldadı mı kulağına
Yüreğimi bıraktım yastığının altına hisettin mi?

Sen uyurken...
Gecelerle dertleştim,
Yıldızlara anlattım herşeyi,
Söylediler mi,seni nasıl sevdiğimi?

Sen uyurken...
Özlemlerimi söyledim
Dinledi beni gökyüzü
Gözlerimden süzülen hasret damlaları,
Islattı mı yüreğini?

Sen uyurken...
Sevgileri yağmur gibi yağdırdım üzerine,
Binlerce öpücük kondurdum dudaklarına,
Usulca okşadım saçlarını,
Hissettin mi?

Sen uyurken...
Allah’tan mutlu olmanı diledim,
Bütün güzellikleri,sevdaları,sevgileri
Bir deli buluta yükledim
Yolladım sana geldiler mi?

Erkan YAZICI



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi