15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], BEREKETSIN




Bereketsin!..

 

Sen tasavvufumsun Bereket pınarım! Davam! 
Karanlık gecelere inat aydınlığım 
Haydi al bohçanı, valizini, al neyin varsa 
Kaçalım; Bildiğim bir mutluluk adası var; Ve bildiğim adada bildiğim mutluluklar
Çocuklar yapalım boy boy 

Bir günah keçisi yüreğimin tek sevabısın tek amacımsın 
Zaten sen olunca çay sıcak; sen olunca peynir ekmeğin tadı var 
Sen varsan bende varım tüm yüreğimle 
Ve bu varlığın bir adı var 
Yurdum kadar azizsin ama yurdu bile yakarımda baştan başa kıyamam sana 
Hayatın bütün albenisi sende Sonra sen hazine gibisin ve haritan yüreğinde 
İşte ben yüreğindeyim Ve senin içindeyim kocaman dünya gibi 
Sevdim! ... 

Yıllar yıla denk gibi ya gün güne benzemiyor 
Bir başka doğuyor güneş sabahları sevdanın hakkı ödenmiyor 
Kırık aynalarda bile berrak yüzün 
Sonra ellerinde Akdeniz hükümranlığı 
Konuş ve tut ellerimi saltanatın sürsün 
Sen ne güzel şeysin öyle ne tatlı şey vallah billahi ömürsün. 

Kaldırıldı yüreğimin paydos zilleri 
Kaldırıldı mutluluğun aybaşı vergileri 
Bedavadan yaşıyorum vizitesini ödedim hayatın 
Ve 20 yıl verdim acılara cabadan 
Şimdi korkusuzca adım atıyorum sana 
Ve bahar gelsin hele isteyeceğim babandan 

Sen nursun: su gibi dudakların 
Bir yudum, bir yudum daha ver ne olur; doymuyorum 
Bir zamanlar ağlatırdı beni ket çaplı türküler 
Şimdi misket havaları gönlümde, bak yüzüm gülüyor, oynuyorum... 

Barışımsın! sensizlik at yarışları kadar mantıksız 
Sen olunca ben varım; sen bu bedende kalpsin sevgili 
Söylesene kalp olmadan nasıl yaşarım 
Şimdi saat seni gösteriyor; sana geliyorum perdeleri aç bana 
Sen bereket çiçeği: 
Bir ömür mutlu ol diye bir dünya aldım sana. 

Seviyorum demek bile yetmiyor; Sen ne büyük aşksın yazamadım gitsin 
Benim kabahatim değil ki; 
Türkçe midir nedir beceremedi seni yazmayı 
Ve sen sevgili! B E R E K E T S İ N! ... 


Mustafa Çelebi ÇETİNKAYA 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi