15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], INCI TANEMSIN

Her Şeyimsin Benim İnci Tanemsin..

Aşkım sevdamsın benim,
Sen her zaman benimlesin,
Sensiz günlerim inan hiç geçmiyor,
Sensiz hayat bana haram oluyor..

Elimdeki gül de seni arıyorum,
Sen benim aşkım,
Sen benim gözbebeğimsin,
Bir tanemsin ,canımsın meleğim..

Elin ellerimde,
Gözlerin gözlerimde
Sözlerin benliğimde,
Seninle yaşıyorum bir tanem..

Ben seninle yaşadığımı hissediyorum,
Seninle nefes alıyorum,
Güzel gözlü meleğim,
İnci tanem benim….

Seni öyle çok seviyorum ki,
Bir bilsen, bir anlatabilsem,
Canımsın, meleğimsin,
Gözbebeğimsin, bir tanemsin…

Seni ne çok seviyorum,
Gözüm başka bir şey görmüyor,
Sevdiğim, sevdiceğim sensin,
Her şeyimsin benim inci tanemsin..



Gülgün Solmaz


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi