14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], HATIRLA ASKIM


Unutulmaz anları vardır hayatın

Islak kirpiklere takılıp kalan

Zamana meydan okuyan

Biz de öylesine yaşadık seninle

Öylesine sevdik

Hatırla aşkım...

 

Kahır dolu rüzgarlar esiyor içimde

Yıkılıp kalıyorum bu sağır akşamlarda

Beni sensizliğine nikahladılar

Yenildim duygularıma

Yenildim gururuma ağlayamadım

Şimdi sanadır bu ağlayışım

Hatırla aşkım...

 

Gözümde dağlar gibi büyüyor hasretin

Gelip gelip özlemin doluyor içime

Yokluğunda şair kesildi gönlüm

Artık hep hüzzamdan çalıyor şarkılarım

Sen de nasıl sever nasıl söylerdin

Hatırla aşkım...

 

Oysa nelere katlandı bu gönül

Ne acılarla halay çekti bu yürek

Ne ihanetlere gülüp geçti bu gözler

Bir yokluğuna alışamadım

Bir de sensiz bu akşamlara

Unutamam demiştin giderken bana

Ben de unutamadım

Bu bizim son yeminimizdi

Hatırla aşkım...

 

Biliyorum şimdi saçlarını yaban eller okşuyor

Gözlerine başka gözler gülüyor

Gözlerin ki gördüğüm gözlerin en güzeliydi

Ellerin ki tuttuğum ellerin en sıcağı

Varsın adı hasret olsun artık bu sevdanın

Varsın sonu ayrılık olsun bu romanın

Bitmedi bitmeyecek bu şarkım

Nerede olursan ol

Kiminle olursan ol

Hatırla aşkım...

 

Hatırla

Yanımdayken bile özlerdim seni

Şimdi içimde bir başka yangın

Şimdi gözlerimde en ıslak bakışın

Ölmek kaderde var biliyorum

Her şeyin sonu yakın

Ama sen de bil ki

Yağmurlarca sevdim seni

Yağmurlarca sana yandım

Hatırla derya gözlüm

Hatırla aşkım...

 

 

Ahmet Selçuk İLKAN...

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi