14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BEN ASKI OLUMSUZ BILENLERDENIM

Ben ayrılıkların şairi

Yalnızların ozanıyım

Sen masallar okurken daha

Ben acıların

Ben ağıtların yazanıyım

 

Haklısın aramızda dağlar denizler var

Haklısın aramızda uçurumlar

Senin sevdaların üç günlük masal

Benim sevdalarım Allahına kadar!

 

Elma şekeri mi sandın aşkı?

Ne şiirin şiir ne şarkın şarkı

Hele bir kırılsın feleğin çarkı

İşte ben o zaman görürüm seni

 

Hala "Tahta masalara" yazıyorsam adını

"Aşk kitaplarında" arıyorsam tarifini aşkın

"Kahır mektuplarında" yeniden buluyorsam seni

Ve "ıslak mendillere" siliyorsam gözyaşlarımı

"Eyvahlar" çekiyorsam her biten aşkın ardından

"Bana sor ayrılığı,yalnızlığı bana sor" diye haykırıyorsam

Ve "sabahçı kahvelerinde" bir çay gibi demliyorsam hasretini

Ve "inadına" özlüyorsam o "çay karası" gözlerini

Bil ki bu seni erkekçe sevdiğimdendir

 

Bu benim ilk aldanışım değil

Bu benim son yıkılışım değil

Bırak bu sahte gözyaşlarını

Bırak bu masum bakışlarını

Üzülme "benim için üzülme"

Üzülme bu son için üzülme

Ben yeterim kendime

 

Varsın da bir dağ gibi büyüsün hasretin içinde

Varsın da her gece bir kemanın tellerinde ezilsin kalbim

Varsın da bir daha değmesin ellerime ellerin

Asla pişman değilim...

 

Hatırla bir adam diyordun hatırla

Ömür boyu sevsin beni ömür boyu

İşte o deli

İşte o çılgın

İşte "o adam benim"

Çünkü ben

"Aşkı ölümsüz bilenlerdenim"

 

 

Ahmet Selçuk İLKAN...

 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi