14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BENI SENSIZLIKTEN KURTARABILIRMISIN?

Çocuk gibiyim bugünlerde...Her şeyden alınıyorum.  Biri,azıcık içime dokunan bir söz söylese ağlayacak gibi oluyorum.Sanki sonu olmayan kapkaranlık bir yoldayım da çıkış arıyorum.Gülüşlerim bir türlü yansımıyor dudaklarıma.Hep yarım,hep eksik günler yaşıyorum.

     Yüreğim ağır geliyor bana.Hayata karşı bir yenilmişlik,bir boş vermişlik içindeyim.Oysa kent uzun zaman sonra güneşe açtı kucağını.Bense nereye gitsem gri bulutları sürüklüyorum peşimden.Güneş bir benim içime doğmuyor nedense...

     Gece yarılarında sıçrayarak uyanıyorum nicedir. Nicedir huzurla uyumanın ne demek olduğunu unuttum. Yeni güne dayanılmaz kalp ağrılarıyla başlıyorum.Tatsız tutsuz bir hayat işte...

     Bu salak,bu saçma,bu delice mutsuzluktan kurtulmak istiyorum;ama,mümkün olmuyor.Nereye baksam seni görüyorken nasıl yapacağım bunu?Bunca zaman sonra gidişinin beni böylesine teslim alacağını bilseydim "Git" der miydim sana?

     Gidişinin ardından her giden gibi bende bir iz bırakacağını ve sonra yok olacağını düşünüyordum. Olmadı...Ben yüreğimden ve beynimden çıkardığımı sanırken seni,sen saklanmışsın bir yerlere...Meğer hiç çıkmamışsın benden...Meğer çoğalmışsın,kök salmışsın. Şimdi yeniden çiçek açıyorsun ve yayılıyorsun bütün bedenime...

     Seni yok sayarken yaşamak daha kolaydı.Kalbimin önüne bir duvar örmüştüm.Aslında ben değil de sen örmüşsün o duvarı bilmeden...Acı,özlem,hüzün gibi duygular giremiyordu yüreğime.Kendimce rahattım.Bir yol tutturmuş gidiyordum öylesine ve beklentisiz. "Olmazdı" diyordum, "İmkansız bir aşktı" diyordum, avutuyordum kendimi.

     Şimdi seninle yaşadığım ne varsa resmi geçide çıkmış tören kıtaları gibi önümden geçiyor.Bu kent,bu sokaklar, köşedeki park,sahildeki dondurmacı,meydandaki simitçi, küçük masaları olan meyhane,hepsi sanki "O burada" dermişçesine birer birer dikiliyor önüme.Söyler misin, bütün bunları yaşarken nasıl silebilirim seni?Nasıl olmadığını varsayabilirim?

     Özledim seni yar...Özleminle baş edemiyorum artık. "Gel" desem gelir misin?Kollarını açarak koşar mısın bana?Bu sevdayı benimle ötelere taşır mısın?

     Beni sensizlikten kurtarır mısın?

 

 

Mehmet ÇOŞKUNDENİZ....

    


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi