14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], KIMLIKSIZ GECELER


Gece,bir başıma,kentin ışıklarına dalıp gidiyorum. Binlerce sevdanın anayurdu olan istanbul,bu kez benim acılarıma tanıklık ediyor.Yaz ortası;ama,içim titriyor.

     Geceleri seninle yaşamaya alışmış olan ben,şimdi öylesine,içimdeki acının azalmasını bekliyorum.Hiçbir şey yapmak gelmiyor içimden.Neresine baksam seni gördüğüm bu evin içinde yaşamak en dayanılmaz işkence. İçmek istiyorum,rakı şişesinde boğulmak...Sonra?Sarılsam ne olacak ki rakı kadehlerine?Sarhoşluğun kucağında kaybetsem kendimi ne olacak ki?Sabah uyandığımda en acı gercek olarak dikilmeyecek mi karşıma sensizlik?Boş boş bakmayacak mıyım yine duvarlara?

     Geçecek elbette,zaman sensizliğin acısını silecek içimden.Alışacağım böyle yaşamaya.Çünkü senden öğrenmedim ben aşkı.Giderken aşkı da götürmüş değilsin. Senden önce de vardı içimde,senden sonra da olmaya devam edecek.

     Yokluğun ağlatmıyor beni.Kendime kurduğum tuzakta çaresizce çırpınışım geldikçe aklıma,sessizce dökülüyor gözyaşlarım.Beynimin içinde cevapsız yığınca soru dolanıp duruyor.Aslında her sorunun bir cevabı var; ama, benim onları yanıtlayacak cesaretim yok.Böylesine güçsüz olmaktan nefret ediyorum.

     Aşk dolu bir hayat sunmak isterken sana,anladım ki kaybetmişim kimliğimi.Anladım ki,seni mutlu etmek isterken unutmuşum mutlu olmanın ne demek olduğunu. Bu yüzden tuzak diyorum işte.Kendi hayatımı kendi ellerimle yaşanmaz hale getirdiğim için üzülüyorum hepsi bu.

     Az sonra yağmur yağacak.Bulutlar kapadı yıldızları ve ayı.Böyle geceler daha da çok arttırıyor hüznün katsayısını.Şimdi çıksam sokağa,iliklerime işlese yağmur , sırılsıklam etse beni...Dilimde bir şarkı,"Söz yok anlatmaya seni..."Üzerime üzerime gelecek sokaklar. Boğulacağım,biliyorum.Bu kentin her noktasında senin izin var,sokaklar deli edecek beni.Yürünmez olacak.

     Kapadım gözlerimi,uyku alsın beni.Şöyle deliksiz bir uyku uyumayalı ne kadar oldu?Ne kadardır kendimde değilim?Kontrol edemiyorum zamanı.Oysa tek ilecım zaman.Erimelisin,bedenin gibi ruhun da terk etmeli beni.

     Ancak o zaman bitecek bu kimliksiz geceler...

 

 

 

Mehmet ÇOŞKUNDENİZ...

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi