2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], BEKLE BENI ANNE

BEKLE BENİ ANNE

 

Uzun gecelerin sabahı olmuyor

Sensiz güneş doğmuyor anne

Bana bu askerlik değil

Sensizlik ağır geliyor anne

Gurbet dedikleri yaman

Ayrılık mı aman aman

Burada zehir gibi zaman

Hafif hafif sinsice işler içine

Yüreğini parçalar yetmez

Gözlerimin önünden hiç gitmez

Anne sevgisi bu bitmez

Gözlerin dalar uzaklara

Tartibin dürter seni

Daldın gittin yine der

Ayılırsın kendine gelir

Derin bi of çekersin

Hiç sorma be tertip

Evimi arkadaşlarımı özledim

Ama en çok neyi biliyon mu

Annemi özledim be tertip

Annemi dersin annemi

Bak yine gözlerim doldu

Adını bile anmak bana dokunuyor

Yokluğun aklıma geliyor

Bana bu askerlik değil

Bana bu sensizlik ağır geliyor

Bir köşede ağlamak istiyorum

Çocuklar gibi hıçkırarak

Elbet bitecek uzun geceler

Gün gelecek sabah olacak

Bekle beni anne

Bize de güneş doğacak…

03/05/2008

cumartesi 

 

HALİL İBRAHİM SOYÇİÇEK


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi