2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], KIR CICEGIM

KIR ÇİÇEĞİM

 

 

İçimde yanan kor bir alev

Hayallerimde ki serin sular gibisin

Göz yaşların yağmur taneleri kadar saf

Anlam kattığı kelimeler kadar acı

 

Sen bir kır çiçeği kadar narinsin

Kelimeler anlatmaya yetmiyor

Sana olan hayranlığım hiç bitmiyor

Aklıma düştüğün o an hayat duruyor

Gözlerimden hayalin hiç gitmiyor

 

Sen benim sevdiğim yarim

Kara sevdam, bitanemsin

Hayata tutunduğum dalım

Nefes aldığım bu bedende

Canımsın, her şeyimsin benim

 

Her satır her mısrada sen varsın

Sen ne güzel bir yarsın

Varlığın hep benimle

Yokluğunu hiç düşünmedim bile

 

Henüz aklımı yitirmedim

Öyle günler oldu ki

Sensizliği aklıma bile getirmedim

Güzelliğini anlatmakla bitiremedim

 

Sen benim kır çiçeğim

Hayatımdaki tek gerçeğimsin

Seni seviyorum çünkü sen bitanemsin…

HALİL İBRAHİM SOYÇİÇEK



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi