2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SENI SEVIYORUM DEMELI

"seni seviyorum"

"demeli"

 

nereden başlasam bilmem ki

nasıl tarif etsem seni

anlatmak mümkün mü ?

okşadığım o güzel sırma saçların

kömür karası gözlerin mi ?

seni en iyi ne anlatır

her nefes alışımda var olan kokun

hislerimi okşayan sıcacık tenin

tutmaya bile çekindiğim elin

nasıl anlatsam bilemiyorum

hele o gülüşün yokmu

güneş gibi içimi ısıtan

ya kulaklarımda çınlayan sesin

tarifi mümkün mü ?

tarifi mümkünmü dudaklarımda izin

nasıl anlatılır bir sevgi

nasıl anlatılır bir sevgili

bak gördünmü anlatamıyorum

saçmalamaya başladım yine

tarif edemiyorum seni

aslında işin özü çok basitte

gerisi tuzu biberi

her şey iki kelime değil mi ?

aslında fazla uzatmadan söylemeli

kısaca ama defalarca

"SENİ SEVİYORUM"

...demeli...

HALİL İBRAHİM SOYÇİÇEK



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi