28 Şubat 2011 Pazartesi

| makarna | 1 fıkra japon teknolojisi





Bir Japon, New York'ta bir bara girip oturur. Sol avucunu açıp sağ eliyle avucunun içine telefon tuşlar gibi yapar sonra sol elini kulağina getirip konuşmaya
başlar. Barmen meraklanıp yanına gelir, sorar: "Ne yapıyorsun?"
Japon, "Japonya'dan yeni bir buluş. Artık cep telefonu kullanmak yok. El telefonu var," diyerek elini açar gösterir. Avucunun tam ortasında ufak bir hoparlör
vardır.
Barmen, "Inanmiyorum. Böyle bir sey olamaz."
Japon, "Göstereyim. Bana bir telefon numarası söyle."
Barmen numarayı söyledikten sonra, Japon yine avucunun içini tuşlayıp elini kulağına getirir. Biraz bekledikten sonra elini barmene uzatır, "Konuşabilirsin,"
der. Barmen Japon'un elini kulagina getirir, "Joe? Sen misin?.. İnanmayacaksın ama şu anda seninle bir Japon'un elinden konuşuyorum... Hayır sarhoş filan
değilim... Neyse sonra
anlatırım. Haydi hosça kal," deyip Japon'un elini birakir.
Hayretler icinde, "Harika bir şey bu! Pahalı mıdır?"
Japon, "Biraz ama değer," der, sonra içkisini ısmarlar. Ama sonra birden, "Afedersin tuvalet ne tarafta?" diye sorar. Barmen tuvaleti işaret eder. Japon
kalkıp gösterilen kapıdan girer.
Aradan 5 dakika geçer ama Japon dönmez. 10 dakika gecer... Barmen merak etmeye baslar. 20 dakika geçtikten sonra barmen, başına kötu bir şey mi geldi diye
düşünüp tuvalete gider... Japon'u yerde görur. Pantalonu dizlere kadar indirilmiş, arkasında bir tuvalet kağıdı, öne doğru eğilmiştir.
Barmen: "Aman Tanrım! Sana ne oldu böyle? Saldırıya mı uğradın? Yaralandın mı?"
Japon: "Hayır. İyiyim. Japonya'dan uzun bir faks alıyorum, o kadar."
 
 

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi