28 Şubat 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], ESMERIM BENIM

BENİ BANA ANLATTIĞIN ZAMANLARDAN İTİBAREN SENİ HEP MERAK ETTİM BANBAŞKA HAYALLERE KAPILMIŞTIM. NEDENDİR BİLİNMEZ FARKLI CÜMLELER KURUYORUM BEYNİMİN BİR UCUNDA. MUTLU OLMAK İSTİYORUM BELKİ DE ONDANDIR !! ( esmerim benim )

SENİ YAKINDAN TANIYACAĞIM HİÇ AKLIMA GELMEZDİ ÇOK MUTLUYUM GERÇEKTEN SEVGİYİ,AŞKI BULDUM BEN SENDE SANKİ UMADIĞIM BİR ANDA ÇIKA GELDİN HAYATIMA. ÇIKMAZLARDAYDIM,TÜKENİYORDUM YAVAŞÇA,SIKILIYORDUM HERŞEYDEN. İMKANSIZ OLAN ŞEYLER BİRANDA İMKANSIZLIKTAN ÇIKIP OLACAĞIN ÜZERİNE DOĞRU GİDİYORDU MUTLUYUM!! ( esmerim benim )

SENİNLE OLMAKTAN,YAINDA OLMAKTAN ÇOK MUTLUYUM. SENİ YAKINDAN TANIMAK,YAŞAMAK,İZLEMEK HUZUR VERİYOR BANA (esmerim benim )

BEN SENİ DAHA ÇOK TANIMAK İSTİYORUM
SENİNLE DOLU DOLU GEZMEK İSTİYORUM
SENİNLE BİR ÖMÜR BOYU OLMAK İSTİYORUM
( esmerim benim )

esmerim benim
hayatımın bir anlamı oldun benim !!!!!


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi