28 Şubat 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], DONUSUN OLURMU?

DÖNÜŞÜN OLUR MU?
Gittin, geride boynu bükük hatıralar bıraktın. Yarım yamalak yaşayan zavallı bir beden bıraktın. Gittin, bana kucak dolusu acı bıraktın. Şiirlerimi öksüz bana bomboş bir hayat bıraktın...

Sen gittin, ellerim cebimde boynu bükük çoçuk kaldım. Gözyaşlarına alıştım, gülmeyi unuttum. Her gece kahır oldum. Ölüp ölüp dirildim. İsyan ettim yaşamaktan umut tükettim...

Gittin acımasızca, yaşanan onca güzel günleri terk ettin. Geriye gam ve keder bıraktın. Esen asi rüzgarla hep bir yerlere savruldum. Bunaldım, kızdım; kendime kızdım ekmekten aştan kesildim...

Yüregim kanıyor arzularım can çekişiyor, hayallerimin toz pembesi siyaha boyanıyor. Günüm mutsuz umutsuz geçiyor. Yankılarda boguluyorum, sensizlikten korkuyorum...

Kahırım artık kendime, Zulüm ederim artık bu bedene, Gittin, güneşimi alıp gittin. Gittin bana karanlıgı bırakıp gittin. Kolumu kanadımı kırıp beni terk ettin.. Kabullenemedigim onca hüznü bana yagdırarak gittin..

Aşk bahçemin bülbülü gitti. Güllerim sararıp soldu. Kucak açmaz artık kimse bana, yetimim, öksüzüm yaşasam ne fayda, yazlarım kış olmuş donarım bu defa. Acılara tutsak kalbim sevinç özgürlügüne hasrettir artık..

Gözlerin uzaklaştı benden, Her yağan yagmurda ıslandı bu beden. Geceler, ızdırap kokan bu şehrin sokakları benim son duragım oldu. Sahipsiz bu asi şehirde, başıboş dolaşmak bana nasip oldu..

Sen gittin, fütursuzca terk ettin. Kalbime tuzlu hançeri saplayıp gittin. Bu gönlü deli divane edip terk ettin.. Dağlar uzak bana ama bu şehrin eşkiyası olurum. 

İnanmak istemedigim tüm acı gerçeklere inandırarak gittin. Beni kendimden söküp alarak gittin. şarkılarım kederli, şiirlerim isyankar, acı fışkırıyor kalemim, kagıdım gözyaşı döküyor. yarım yamalak bir beden anlamıyorum nasıl yaşıyor...

Düşşem yollara izine rastlamak mümkün olur mu? Ağlıyorum, sızlıyorum her gün daha da çok kahroluyorum. Feryadım duyulur mu? Gittin, uzaklaştın bir daha dönüşün olur mu?


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi