27 Şubat 2011 Pazar

[cadilarmekani], ASKIN CANINA OKUDUM

Hüznüne sarılmış uyuyordun.sana bir not bile bırakmadım..içimden geçen sarkıları duyuyordun belki,sesini bile kıstım şarkılarımın.

Sana kıydım.Kendimede kıydım.Geçen günleri sayamadım çokluğundan.

Bir yaz gecesi seni terk edip giderken,içimdeki bütün güzellikleri kuruttuğumu biliyordum.Kapıyı usulca kapattım,kalbi kırıldı düşlerimin.Penceredeki çiceklerin boynu büküldü.Yürümeye başladım,gölgeme sızan ışıklara yüz vermedim.Yanlızlığın kendisi olmak istiyordum artık.Kimseye tahammülüm olmadığını biliyordum.
Üzerime kabuslar sıçradı,koşmaya başladım.Ben koştukça,anılar beni kovalıyordu sanki.İki sevgili birbirine yaklaşıyordu sahilde ben senden uzaklaşıyordum.Deniz kıyısında ki midye kabuklarında saklandığımız yılları hatırlamak istemedim.Yaktığımız ateşleri kolayca söndürdüm.Bende kalan eşyalarını da yakacağım,kendimi yaktığım gibi.
Sen yatağında uyuyor olmalısın hala.Ben ayaklanmış zulmün temsilcisi olarak,bilinmedik temsilcisi olarak hala koşuyorum.
Bütün yangınlar sönüyor,bütün sevdalar ölüyor bizimkisi gibi.
Yanacağım da küllenmeyeceğim artık...
Ben sensizliğe gidiyorum çünkü.Dönmemeye...
Artık AŞK bile konuşmayacak benimle...

Çünkü ben AŞK'ın CANINA OKUDUM...


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi