26 Şubat 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Bir gün gözlerinde bir iz görürsem

Bir gün gözlerinde bir iz görürsem
Sana bakan gözlerden,
Yanağında bir busenin noktasını görürsem,
Beni öldü bil.....

Ellerini başka bir el tuttuğunda,
Umutların yıkılıp, kırıldığında,
Gönlün, başka bir aşka kanat çırptığında,
Öldür yüreğinde beni; ya da öldü bil.....

Dudakların başka bir isim anarsa;
Gözlerinde bensizliğin ışıltısı yanarsa,
Kahrolup, yüreğin derinden kanarsa;
Beni öldü bil sevda yelim.....

Mahşerden bir ses çınlarsa kulağına,

Beni öldü bil! Gece uykunda bir buse konarsa dudağına,
Sessizce hıçkır; ve busenin izini sil.....
Baharda yapraklar dökülürse,
 Yaz ortasında karlar önünü örterse,
 Bir gün ıssız bir yolda omuzuna birşey sürterse;
Beni öldü bil!
 Ya da içinde beni öldür.....
 Oooffff! Sevgili yar;
Ölürsem; beni sensizliğin kefeni ile,
 Sensizlik çukuruna gömsünler!
 Çünkü ölüm; Sensizliğin, göğe kanatlı tırmanışıdır.....

--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz













 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi