26 Şubat 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], ACIMIN SOYADI

Acımın soyadını aradım durdum bunca zaman. 
Kimliğim eksik, 
Varoluşum yarım, 
Mutluluğum öksüz, 
Cinayetlerimse meçhul kaldı esaretimde. 
Parmak izimi gömdüm surlarına sevdanın, 
Ki çözülmeye inat yine ben örmüştüm duvarları. 
Savunmasızlığıma düşmemeliydi arsız duygularım. 
Kaçışlarımda kendimle yüzleştim gerçeklerin aynasında. 
Özgürlüğüm memleketim sınırlarınca gezindi zihnimde. 
Bu kentte kayboldum kimi zaman, kimi zamansa ufuktan ötesinde 
Uçuşan kuşları aradım, sürgündüm. 
Ne bir bayrağın hükmü geçerdi serseri adımlarıma, 
ne de dalga dalga hüznümü okşayan rüzgara hüküm geçirebilirdim. 
Paslı bir giyotin beceriksizliğinde düşledim ruhumun azadını. 
Korkak bir yaşamın yalnızlığında üşüyordum. 
Kalabalıklar arttırıyordu oysa yalnızlığımı. 
Türkülere tutundu gecelerim sonra... 

'Gaybana geceler oy...' 
Rotasız gemisinde ömrümün, notasız bir ahenge kapıldım. 
Hangi kıyıda barınırdı ki kimsesizliğim. 
Hangi dağı sırtlasam kurtulabilirdim bu yangından. 
Lavları engin denizlere taşıyabilir miydim bir başıma. 
Yitik bir ışığa hasrettim. Güneşini çaldım evrenin hoyratça. 
Yeryüzü acılıydı, sise boğuldu bir anda, kucakladı sımsıkı gökyüzünü. 
Ve ben kayboldum vuslata eremeden... 
Acımasızca yargılanmalıydım, kuruldu darağacı. 
Kimsesizliğim kadar saygınlığımla çağrıldım. 
Ve son arzumu düşündüm ilk kez. 
Acımın soyadı neydi? Bulun onu bana... 
Acımın soyadı... 
Adın...

--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz













 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi