26 Şubat 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], BİTTİ... Bundan böyle yokum hayatında

Ben bütün olmazları olur kılmak için mücadele ederken sen kendi çizdiğin yolda benim duygularımı önemsemeden yürümeye devam ettin.

Görmedin ya da görmek istemedin “bize” dair çabalarımı…

...Ben ağlarken ağlamadın hiç..! Canım senin yüzünden yanarken”bunu ona
yapmamalıydım” demedin ...! Senin için tek haklı vardı o da sendin.
Yaptığın her yanlışın için hazırda bir bahanen olurdu nasıl olsa.

Gecelerin koynunda savaşarak heba ettiğim saatlerin her saniyesine söylediğin
cümleleri mühürledim ben.
Hiçbir şeyi unutmam demiştim sana.
Bil ki unutmadım.Unutmadıklarımla sarmaş dolaş geleceğimi adımlarken kabullenmesi
gönlüme zor olsa da bir karar aldım ben.

Aslında yaşadığım haksız acıların tek mesulü benim.
Seni ne kadar sevdiğimi ve senin için neleri göze alabileceğimi sana söylediğim için
hatalıyım.
Çünkü sen benden emin olmanın rahatlığıyla bu kadar vurdumduymaz yaşadın.
” Ben ne yaparsam yapayım benden vazgeçmez “dedin.Lakin yanıldın yar belki de
hayatında ilk defa yanıldın…

Sensizliğe giden yollara girer girmez yazdığım bu satırlar şahidim olsun
sevdiğim…
Yaptıklarınla ve yapmadıklarınla bitirdiğin sabrım yüreğimde sana dair beslediğim
sevdamın feryatlarını duymadın bile..” bitti” dedin.

Bitirmeliydim…

Benim söylemeye gücüm yok…Tükenen sabrımın emrini gönderiyorum sana
gözyaşlarımla…

BİTTİ…

Bundan böyle yokum hayatında


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz













 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi