26 Şubat 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], ELIMI UZATIYORUM SANA



Elimi uzatiyorum sana 
sen sadace bir adim gel bana 

bak neler olacak su yalan dünyaya 
kurumus agaclar cicek verecek 

susuz kalmis nehirler birden denize varacak 
sen sadece bir adim gel bana 

acacagim kalbimin kapilarini 
mutlulugun sadece para olmadigini 

ve dünyanin senin sandigin gibi o kadar da yalan olmadigini 
inan bana yakacagim ürpettigin tüylerimi 

sen sadece bir adim gel bana 
daha ne anlatayim sana 

ben de senin dilinden 
senin kökunden 

senin canindanim 
daha ne anlatayim sana 

inan miyorsan kirveme sorsana 
zaman cok acimasiz 

insanlar zamandan da acimasiz 
sen de haklisin birtanem

yollar uzaksa sevgi olmaz diye ögrenmissin 
tanimak icin her gün seninle olmasini istemissin 

sende haklisin be canim 
kendi kültürünle yetismissin 

beni sana baglayan sadece gözlerin degil 
beni sana baglayan 
benim gibi olusun......



--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz













 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi