27 Şubat 2011 Pazar

[cadilarmekani], ASKIMIZN HIKAYESI

AŞKIMIZIN HİKAYESİ


Sana olan aşkımın hikayesi bu
Şimdi yazacaklarım
İster bırak git ellerimi
İster adımı anma
Ama ben sonsuza kadar 
Seveceğim seni

Ne zaman uzansa ellerim sana
Ne zaman yazsam birkaç kelime
Bir hazan başlar
Dökülür yapraklar
Bakakalırım ardından
Öylesine yalnız ve çaresiz
Yaşadıklarımız unutulur adeta
Sanki sanki seni kader saklar

O gülüşün o bakışın
Asla asla çıkmaz aklımdan
Ellerime uzanışın öyle
Ve beni çağırışın yürekten
İçime öylesine çektiğim o kokundan
Seninle yaşadığımız anılardan
Başka ne kalır sanırsın
Diyemem ki sana ne olur
Ayırma gözlerini gözlerimden
Desem duyar mısın

Cümle alem gelse
Değiştiremez düşüncelerimi
Kimse koparamaz ayıramaz
Sana olan şu büyük sevgimi
Binbir macera
Binbir rüya içinde
Sen olmasan bile
Hayalin daima daima benimle
Gökte yıldızlarım bile
Parlar seninle
Durdum bıraktım yaşamayı
Yalvarıyorum senin için
Gelsin gelsin diye

Ümitlerimin en son durağı
Çığlıklarımın en ulaşılmazı
Mutluluk olacaksa bir gün
Seninle hep seninle
O eşsiz bakışın eşsiz gülüşünle
Adeta kanat çırparak enginlerde
Çıkar gelirsin belki diye
Beklediğim bunca gün
Sensiz geçen bunca gün
Haram olsun bana eğer gelmezsen
Eğer sevmezsen beni bil ki
Ben çok ama çok sevdim seni
Çektiğim bunca keder
Katlandığım bu acılar
Bu işkenceler bu çile
İnan bana aşkımızın hikayesi…


K.Demirkol


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi