26 Şubat 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], CANIMDIN OYSA


CANIMDIN OYSA

Dün gece yine sendin biliyormusun aklımda 
ve yalnız hüznün çıkmaz sokaklarında 
yine Gözyaşım oldu hasretin 
Ilık bir buse gibi süzüldü yanaklarımda 
Yanaklarım kırmızıydı, küskündü aynalara 
Ne zaman karşılaşsak sen bakardın onlardan 
Başıboş hoyrat aynalardan 
Önce ilk sarıldığımız yere gitti duygularım 
Bu gün gibiydi yaşadığımız küllenmemişti 
O bir ömürdü san ki, ölmeye değerdi 
Sonra gözlerin geldi aklıma, güzelliğin 
Başımı döndüren mey gibiydin sen 
Şelaleler akardı içime gözlerinden 
Ardından öksüz kalırdım sanki giderken 
Yinede yorulmazdım sensizliğe 
Sensizlik ki darağacım, sensizlik ki paramparçayım 
Ellerim seni arıyor bu gece, gözlerim gözlerini 
Şarkılar hüzünlü, şarkılar buruk kalbim kırık
Yoksun ya bu şehir yorgun, bu şehir vuruk 
Seni arıyorum inadına kahrolası gecelerde 
Karanlıklar üstüne yemin ederim 
dünyamdaki tek Işığım sensin! ! 

Seni seviyorum bir tanem diyorum söyletensin 
Basit bir aşk öyküsü değil ki bu 
Saman alevi değil ki 
Cehennem alevi sanki susuzum 
Sensiz huzursuz , mutsuzum 
Artık sabah olmayacak uykusuzum 
Artık sensiz yaşanmayacak 
Yaşıyor sanma beni sadece varsayımım 
Bir ömür boyu Sana bağımlı varlığım 
Yokluğun ise tükenişim olacak
Bir umudu katleder bin umudun olurum 
Senin gibi ulaşılmazdır benimde gururum 
Duyuyor musun bir tanem? ? 
Dün gece yine sendin aklımda 
Aldın aklımı başımdan gittin 
Canımı da aldın yüreğimden 
Canımdın sen oysa canımmmmm 
Vazgeçilmezim, tartışılmazım 
Yalnızlığımın sebebi, acılarımın denizi 
Esirinim işte bu gece vakitleri 
Kollarımda sensizliğin kelepçeleri 
Yüreğimde sevdanın zincirleri 
Bağlanmışım sana ayrılamam 
Görmeden yaşayamam o gözleri 
Bir gemi kalkıyor rıhtımdan 
Dinle bak sesini, bu son seferi 
Veda türküsüne benzer düdük sesi 
Ardından mendil sallayanlar 
Boşuna aslında boşuna ağlayanlar 
Dönüşü olmayacak bu yolculuğun 
Bende gidiyorum bir tanem,
umutlarım yanımda 
Geriye bıraktığım limandaki ayak izleri 
Ve haykırışım enginlere 
Sen; dalgalardan dinle olurmu sesimi 
Sahilde bekle beni 
Bir garip martı görürsen gözleri yaşlı! ! 
Randevusu varmış gibi ecelle telaşlı! ! 
Bil ki; bir tutam sevgi yolluyorum sana 
Bil ki; ağlıyorum uğruna 
O zaman son kez de olsa hatırla beni 
Cansız bedenime can istiyorum 
Canımdın sen canımmmmm

--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz













 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi