27 Şubat 2011 Pazar

[cadilarmekani], BENDE BIR YALANIM SENIN GIBI

Zaman doldu,güneş çıkmak üzere saklandığı yerden. 
Ay ise yok oldu,yıldızlar kayboldu. 
Gecenin sessizliğini öten kuşlar bozmakta 
ve ben halen uykusuz gecelerimin sabahında uyku aramaktayım... 
YALAN YILLARIN, yalan aylarıyla, haftalarıyla,günleriyle uğraşmaktan vazgeçip, 
gerçekleri arıyorum... 
Ama yoklar iştee... 
Kaybettim bütün gerçekleri , kaybettim tüm güzellikleri.
Aradım ,hem de kimsenin arayamayacağı kadar ,sabrettim belki birgün çıkar diye.. 
ama bulamadım uğraştım çabaladım ama aradığım gerçekleri bi bulamadım.
YALANLAR İÇİNDE KAYBOLDUM BEN... 
Ne kadar istesemde artık,,,
' BENDE BİR YALANIMMMMMMMM SENİN GİBİ!!!'


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi