27 Şubat 2011 Pazar

[cadilarmekani], ßak Şarkı BiLe sana haykırıyor sanki...

ßak Şarkı BiLe sana haykırıyor sanki...

ßak Şarkı BiLe sana haykırıyor sanki...

Bugün biraz Gerginim yine
Sesim değişik değişik gelebilir biraz
ama sen Anlarsın Bana katLanırsın
Tuhaf Laflar edebilirim seni ßelKi üzeßilirim
ama sen Susarsın Çünkü beni Tanırsın

öyLe Çaßuk Kızma Derdine ßu Kadarda Kolay alınma 
o zamana Beni sağına değil sarıL bana
değişmez huylar ßilirsin ßir Kerede Sen dene Alışmayı
ßen göğsüne yatarken öyLe derin Nefes Alma...

ßu Ara ihtiyacım var sana Ellerimi sakın Bırakma 
ßana huzur ver Artık Yer Senin yanın UNUTMA!...
Gün varıncaya kadar sabaha Sakın hiç ßir yere Kalkma 
FazLa ßirşey istemem sadece DUR BURADA!.....

Sana ihtiyacım OLduğunu biLe ßiLe ßeni Çaresiz öLümLere Terk ediyorsun..
Aşkın Sevginin adaLeti bu!...
Aşk Bu işte!... 
İnsanLarın bir Kenara koymak isteyipte Koyamadığı... Yanından bir An OLsun ßiLe ayıramadığı Duygudur!..
Ama artık ben bu DuyguLarı Kopardım Attım İçimden!... Aşk ' a , Sevgiye dair ßir Nebze Olsun ßirşey ßırakmadım....
Ne aşk Ne Sevgi... Lanet olsuN sana !.. Git Artık.. Rahat Bırak ßeni ... ßeni ßende ßırak!....



--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi