26 Şubat 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Sen kimsinki benim sevdamı biileceksin

Sen kimsinki benim sevdamı biileceksin
Nerden geldinki benimle uzaklara gideceksin
Eskiden herşeyimdin ama şimdi sadece bir karakter zafiyetisin
Uzaklaş hadi durma gölge etme sevdamın yanı başında daha fazla kendini kandırma

Sen aslında bana söylediklerini kendine söylemek istedin
Beni sevdiğini zannettin sevmekten çekinip kendini değerlendirdin
Sen giden bana değil benimle yaşadıklarına kederlendin
İlkindim senin ilkini sen sildin kendi ellerinle ittin
Gördümki değişmişsin ileri gittiğini sanmıştım ama sen çok geriye gitmişsin

Nazarında kişiliklerin bir insan silüetisin belki doğru kişi belki çok şekersin
Ama benim için boşa geçmiş zaman sevdamın katilisin
Verememişim sana hiçbirşey katamamışım kızıyorum kendime
Sadece göremeden bilmeden sana verdiğim boşa giden onca emeğe
Yazıklar olsun bile demicem sana değmez adını anma ile harcıyacağım bir tane daha nefese

--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz













 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi