26 Şubat 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], İyilik Periliğinden Caydım Artık..


Bir Tutam Sevgiyle Geldim Belkide Hayatta.Yeşerttim Onu Büyüdüğüm Her Gün Biraz Daha.Ve 
Dağıtmak İstedim Tüm Sevdiklerime Sevmeyenlerimede Hatta 
Tanımadıklarıma da..Acılar Yoğurduğum Zaman Bile Dört Duvar 
Arasında Gülümsedim Ele Karıştığımda.. 

Sırtımı Dayadığım Duvarlar Birer Birer Yıkıldılar..Bastığım Toprak 
Gün Oldu Ayağımın Altından Kaydı.Aşığı Olduğum Deniz Fırtınayla 
Karşılık Verdi Bana Ama Ben Arkamı Döndüğümde Unuttum Ne Olduğunu..
Bütün Duvarlara Düşman Olmadım Mesela Başka Bir Duvar Bulup Yaslandım.
Toprağa Yine Bastım Ayağımı Ve Dalgaların Üzerine Gittim.. 

Gözyaşları Biriktirdim Çoğu Zaman Yastğımın En Ücra Köşesinde
Ve Sabah Olduğunda Silip Onları Hayata Devam Ettim Ve 
Hiçbirzaman Dertlerimden Vicdan Yapmadım.
Ben çok Acılar Yaşadımda DemedimAcılarla Olgunlaştımda 
Demedim.Herkesin Yaşadığı 
Şeyleri Yaşadım Muhakkak..Ve Gördüm İzledim Gerçekten Acıyla Tanışmış İnsanları Kendimden Çok Onlara Yüreğim Yandı.. 

Arkamdan Vuranlara Kapımı AçtımSöylenen Yalanlara Yüreğimin Saf 
Yeriyle Baktım Olsun Dedim Varsın Söylesin Duracağı Yeri Bilir Elbet...
Durmadı..

Dedim Olsun Yinede Yanlış Yapmaz Harcamaz Beni 
Ama Yaptı..
Ve Ben Yeniden Herşeye Rağmen El Uzattım Burdayım Tutun
Diye Yine Herşeyimle Ama Olmadı Olamadı...
Oysa Benim Bırakmam Lazımdı
O Eli Oysa Benim Kaçmam Lazımdı Bucak Bucak Yalanlardan..
Yapamadım Kıyamadım...
Oysa Anlamalıydım Bıraktığım Gibi Kalması 
Gerektiğini Gittiğim Yolun Dönüşü Olmamalıydı.
Değer Verenlerim Kalmalıydı 
Yanımda Gerisi Eski Bir Mazi Olmalıydı
Yapamadım..
Yaapmadığım Düşünmediğim Şeyler Üstüme Kaldı Sustum Susabildiğim Kadar.
Söylenecek Onca Şeye Rağmen Hakkmı Savunacak Kadar 
Konuştum Herzaman..

En Kötü Ben Oldum En Hain Ben İlan Edildim O Kadar Riyanın Arasından Sineye Çektim 
Defalarca Ve Biliyordum Haksız Olanlara Herzaman
Bir Şeytan Duvarı Lazımdır Taşlayabileceği Böyle Arınacaklarını Zannederler İçindeki Yalanlardan Ama Kaçamazlar Asla 
Yakalar Hayat Elbet Bir Yerinden Sorar Hesabını Ben Değildim 
Soracak Olan Ben En Son Raddesine Kadar Şans Verenlerdenim 
Kaybettin.. 

Yeni Bir Hayata Başka Başka Duvarların olduğu Bir Şehirde Başladım
Ve Geride Bıraktım Yıkılan Duvarlarımı.
Deniz Kendi dalgasında Ondan da Vazgeçtim..
Kapattım Kapılarımı..Geçmişte Canımı YakanNe Varsa Kim
Varsa Bıraktım İşte Ardımda..
Anladımki İiyilik Yaramıyor Bazılarına 
Düşmüş Diyorlar İşte Mutsuz El Uzatılınca..Geldi Bak Yine Kendi Ayaklarıyla...
Oysa Acizliğimden Değilki Bu Tarafım..

Anlamadınız..

En Güçlü Yerdeyim Şimdi..
Gözyaşlarım kuruyalı Çok Oldu..
Yeni Gülümsemeler Kattım Hayata Çoktan Unuttuğum. 
Ve Yeni Kimseler İyilikten Anlayan Beni Anlayan.
Ama Gidene Güle Güle Demesini de Öğrendimİyilik Periliğinden Caydım Artık...


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz













 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi