26 Şubat 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Damarlarım sızlıyor, bugün hissettim,

Damarlarım sızlıyor, bugün hissettim,
Öyle acı ki sana ulaşamamak,
Kan beynime sıçrıyor sensizliğe dokununca. 



Dön gel hücrelerime,
Sığdıramayayım seni şu titrek yüreğime, 
Dolmuyor yerin 
Ne onunla ne bununla,
İllaki seni istiyorum yokluğunda savaştığım şu gönlüme.. 



Bir masal diyarından kop gel, 
Ya da
Bir yağmur sonrası çıkan gökkuşağındaki renklerin birinden süzül gel,
Ama illa ki gel şu gönlüme, 
İllaki sen lazımsın söz geçmez bedenime.. 



Sana en son baktığından beri görmez olan gözlerim istiyor seni,
Ya ellerim, ya sözlerim.. 
Bir tek parçamla değil, 
Tüm benliğimle istiyorum seni
Dön gel ne olursun yamacıma sevdiğim. 



Güneş bir başka doğsun varlığınla
Yıldızlar daha bir parlasın tadınla, 
Hissedeyim bunları tüm duygularımla
Yeter ki dön gel ne olur sevdam,
Yoksa öleceğim ben yokluğunun yaşanmazlığında…


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz













 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi