28 Şubat 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], BENIMLE YURUMEK




BENİMLE YÜRÜMEK

 

Elimi tutmak zordur benim!

Bir de, bir yolda yürümek benimle...

 

Ben yolda yürürken biraz karanlığı severim

Sonra bir de, dar,zor ve gizemli yolları..

Aydınlığıma güvenirim hep

Cesaretim açar bana tüm kapıları.

 

Yolda yürürken ben yokuşu seçerim

İnişin hoyrat heyecanını yaşamak için..

Ayaklarıma güvenirim en çok

Sağlam basarım ki, toprak titresin.

 

Ben yolda yürürken yalpalamam meselâ

Dik dururum, eğilmem zor anlarda..

Hedefe bakarım sadece

Gözüm bakmaz, kıyıda, köşede var olana.

 

Yolda yürürken ben bazen türkü söylerim

Bazen de bir şiir dolanır dilime..

Sesim güzel olduğundan değil hani

Sevgi kelimelerini de biliyorum diye.

 

Ben yolda yürürken utanmam hiç

Yüzümden gözümden bedenimden..

Yüreğimle atarım ayaklarımı

Kalbimin ritmi çizer yok haritamı.

 

Yolda yürürken ben arada önüme bakarım

Basacağım taşı seçerim meselâ..

Düzgün ve sağlam olsun isterim

Düşürür beni yerine oturmamışsa sonra.

 

Ben yolda yürüken yalnız değilsem

Bilin ki, o kişiyi ben seçerim..

Nereye gittiğim kadar, nasıl gittiğime

Ve kiminle gittiğime de önem veririm..

 

Elimi tutmak zordur benim!

Bir de, bir yolda yürümek benimle...

 

Aylâ İZGİ



--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi