28 Şubat 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], RUYA

RÜYA

 

Sanaydı tüm şarkılarım

Susturdum artık gönül sesimi

Duyamadığın nefesimdeki ağıtlar sanaydı

Yaktım işte suskun feryatlarda!

 

Zor soruydun hayat sınavımda

Cevabı verdiğimde kaybedeceğim

Hayır dediğim de sınıfta kalacağım

Ama ben hiç okula gitmedim ki!

 

Sanaydı sesimin titremesi

Kestim sözlerimi bıçak derinliğinde

Keman gibi inlese de yüreğim

Suskunluğumda çaldı ezgisi.

 

Kilitli kapıya uymayan anahtarım

Geç gelen erken kaybettiğim aşkım

Sanaydı gözlerimdeki yaş

Hiç akmayan ve hiç akıtamayacağım…

 

Korkaklığa gönül verilmez ki

Bilinmeyen çaresizliklerinde tüketir seni

Vazgeçmek için çok erken

Kalmak içinse çok mu geç

Donmaktansa sevda ateşinde

Gel aşkım, bu rüyası sevdadan vazgeç…

 

 

Uyandığında unuttuğun rüyandayım…

 

Ayla İZGİ


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi