27 Kasım 2010 Cumartesi

m~a~k~a~r~n~a Fwd: SATIN ALMAMA GUNU.. YARIN..



---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Sili Ozerdim <siliozerdim@gmail.com>
Tarih: 26 Kasım 2010 21:19
Konu: Fwd: SATIN ALMAMA GUNU.. YARIN..
Kime: Sosyal Demokrat Gençlik <sosyaldemokrat.tabanhareketi@gmail.com>, sonery@odatv.com, SAKARYA BAROSU <iletisim@sakaryabarosu.org.tr>, BİZİM SAKARYA <bizimsakaryagazetesi@hotmail.com>, AKIL CAGI <akilcagi@gmail.com>, canak_kalem@yahoo.com, ulusal@ulusalses.net, t <malatyahaber@hotmail.com>, Cüneyt Şaşmaz <cesuryorum@gmail.com>, erzincan-kemaliye-egin-grubu@googlegroups.com, KOMPLO TEORİLERİ <a4.kteorileri@gmail.com>, kocaeli@dha.com.tr, karabukbirlik@gmail.com, oytrabzon1@gmail.com, yonetim@toplumsalbilinc.org, info@demokratikyasam.com, hesaplasma platformu <info@kitlecizgisi.com>, tgb izmir internet üyeleri bülteni <tgbizmirbulten@gmail.com>



Lütfen dikkate alalım, başkaları yapabiliyorsa biz niye yapmıyalım.

---------- Forwarded message ----------
From: tuketicilerbirligiduyuru+noreply@googlegroups.com



 

 

 


     
     
     
     
     
    İstanbul, 26.11.2010
     

     
    "Satın Almama Günü: bir felsefenin başlangıcı"
     

     
    Tüm dünyada gerçekleştirilen "buy nothing day- satın almama günü"
    kampanyasını değerlendiren Tüketiciler Birliği Genel Başkan Yardımcısı
    Hatice Saadet Kalyoncu; "27 Kasım günü tüm dünya ile aynı anda, 24 saat
    boyunca hiçbir şey satın almıyor; medya, reklam, moda üçlemesi sonucu oluşan
    tüketim çılgınlığına 'hayır' diyoruz" dedi.
     

     
    Tüketiciler Birliği Genel Başkan Yardımcısı Hatice Saadet Kalyoncu konuyla
    ilgili şu açıklamayı yapmıştır:
     
    Bir reklam sektörü çalışanı olan sanatçı Ted Dave, kendisi de dahil bütün
    insanların başkaları tarafından yönlendirildiği gerçeğinin farkına varmış;
    Vancouver halkından 24 saat boyunca hiçbir harcama yapmamalarını istemiştir.
    Kendi yaşadığı çevrede başlattığı bu kampanya çapı günden güne artmış ve
    bugün 65 ülkede kutlanan uluslar arası bir kampanyaya dönüşmüştür. Buy
    Nothing Day, bizim ülkemizde 2002 yılından beri Tüketiciler Birliği
    öncülüğünde "Satın Almama Günü - SAG" ismiyle tanıtılmaktadır.
     
    Yaşadığımız çağda aralıklarla ortaya çıkan mali krizlerin temel
    gerekçelerinin başında sınırsız tüketim tutkusu yer almaktadır. Daha çok
    para için daha çok tüketim felsefesini benimseyen bu düzende, tüketimin her
    yola başvurularak sürekli teşvik edilmesi, küresel krizlerin devamına neden
    olmaktadır.
     
    Tüketiciler, tüm manipülasyonlara karşın alışveriş listelerini ihtiyaçlarına
    göre belirledikleri ve bütçelerine uygun harcamalar yaptıkları takdirde bu
    israf ekonomisinden kurtulacak ve hızlı tüketim yerine sürekli tüketim
    mümkün olacaktır.
     
    Alışverişteki asıl gücün satıcılardan alıcılara geçmesini sağlamak ve
    tüketim bağımlısı haline getirilen zihinlere, bu bağımlılıktan
    kurtulabileceklerini göstermek için herkesin kendine sormasını istiyoruz:
    "Alışveriş yapmadan bir gün geçirebileceğinizi hiç düşündünüz mü?"
     
    Bir gün de olsa 'kapitalizm'in oyuncağı olmadığımızı, dayatmaları kabul
    etmediğimizi ve tüketim kölesi olmadığımızı gösteriyor; tüketicileri 27
    Kasım Cumartesi günü 24 saat boyunca hiçbir şey satın almamaya ve alışveriş
    listelerini sorgulamaya davet ediyoruz.
     

     
    Hatice Saadet Kalyoncu
     
    Genel Başkan Yardımcısı
     

     
     
    TÜKETİCİLER BİRLİĞİ | GENEL MERKEZ | Turgut Özal Cad. Emeksaray Apt 22/5
    Fatih İSTANBUL 212-5248282
    www.tuketiciler.org
    <http://www.tuketiciler.org/> bilgi@tuketiciler.org

     

--

NE MUTLU, TÜRK'ÜM DİYENE!



--
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi