30 Kasım 2010 Salı

[cadilarmekani], TARIF EDEBILIRMISIN SONSUZU

Tarif edebilirmisin sonsuzu?
Peki ya sonsuzdan ötesini? Gösterebilirmisin bana?
Demesin o yüzden kimse, 'biliyorum sevgini'
Bilemez kimse, bilemez benden baska, kalbimden baska
Biçilemez,
sevgim...
'Sevgi' sözcügü bile az gelir sana olan duygularımı adlandırmak icin.
Ask peki? Yanında bir hic kalır...
Arama bosuna, bulamassın adını, adsızdır..
Bulunmaz tarif edebilen bir kelime..
Cok aradım ben. Bulamadım. Bulamam. Bulunmaz.


Sıgmıyor bir yere kalbimden gecenler...
Cıglık atmak istiyorum, sessiz kalıyorum, atamıyorum kalbimdekilerini sözcüklere...
Bu yüzdendir cabalarım, direnislerim
Ama nafile, gösteremem, sıgdıramam bir yere yüregimden gecenleri, ne yapsamda..


Konusmaya baslasam,
Sen olursun her cümlemin bası, sen olursun dilimin ucunda.
Yazmaya kalksam,
Sırf seni tutar kalemim, senden baskasını yazmaz asla.
Sırf seni, sırf adını cizer.
Ama yetersiz kalır tüm sözler, tüm cizgiler.
Gelse en büyük hatip, en büyük sair, en büyük ressam, anlatamaz hicbiri bendeki seni.


Beni mi demeliyim yoksa?
Sen aslında bensin cünkü.
Öyle büyüksün ki icimde
Kalbime bile sıgmıyorsun, kapladın tüm benligimi.


Benimlesin ya sevgilim, bensin ya
Umurumda degil dünya
Yasak olsakta...


Ellerin ellerimde olsun,
Nefesin tenimde,
biz birlikte,
yeter.


Sen varsan,
razıyım, varım herseye.
Biz 'bir'sek,
tamam hersey.
Sen yoksan,
zaten yok birsey.


Ölüm bizi ayırana kadar degil,
ölümden öte !

--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi