29 Kasım 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], KANATLARINA SIGINMAK ISTIYORUM


Çok uykum var, uyumak istiyorum dizlerinde,
Bir fikrim war, masallar anlat bana bu gece,
Bebek gibi uyumak istiyorum ben,
Tüm masumluğumla uyumak istiyorum şevkatinle,
Bütün kabuslarımı unutup,
Rüyamda seni görmek istiyorum,



Yıldızları anlat bana ,
Kuşların nasıl uçtuğunu,
Yılanın nasıl ilerlediğini anlat,
Bilmek istiyorum,
Belkide hiç yaşayamadığım geçmişimi,
Bana yaşatmanı istiyorum,
Şewkat göster bana ,
Başımı okşayarak uyut,
Kimsenin yapmadığını yap bugüne dek,
Beni öperek uyut,
Kollarını aç bana ,
Kanatlarına sığınmak istiyorum,
Kalp atışlarınla mayışmak,
Sıcaklığınla uyumak istiyorum


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi