30 Kasım 2010 Salı

[cadilarmekani], BIR MASAL ANLAT BANA VE AGLAT BENI


Adımız hüzündü bizim..
Adımız gözyaşı..
Hüznümüzün esaretinde kaybolmuş kelimeler,
Gidenlerin ardından yakılan ağıtlarda birikti..

Sevdik,çok sevdik..
Bedenlerden yükselen ruhları 
Toprağa emanet ederken geri 
Yüreklerimiz ezilmekte sessiz çığlıklarla.. 

Sona eren yaşanacakları, astık zamana..
Hayaller çare olur mu yürek yangınlarına...

Sevdanın en farklı en olmaz şekline bürünenlerdik 
Taa içimizden seven, sevdasını gizlemeyi bilen..
Diken diken batarken gerçekler gözlerimize
Yine de vazgeçmeyenlerdik.. inadına sevenlerdik 

Gördüğümüz düşleri hayra yorarken 
Ne yazık! Bilemedik elimizdekinin kıymetini 
Göremedik sevdanın kimlik değiştirdiğini 

Elimizi kanayan yerlere koyduk 
Ve inandık..tüm saflığımızla..
Ve sevdik..taparcasına
Ve kanadık.. ölürcesine 
Ve sonunda sevgili.. 
Kan kaybından yitirdik sevdayı.. 

Gözyaşlarımız eşlik ediyor cinnet gecelerine 
Beynimizde rutubet kokan aşk kırıntılarını ısırıyor hüznümüz
Yalnızlığın en izbe en köhne yerlerinde 
Mırıldandıklarımız hep acılı “sevdalinkalar”

Katili olduk düşlerimizin 
Yargısız infazlarda dilimiz
Yüreğimize taktığımız çalıntı kelepçelerle
Bir arpa boyu bile yol gidememişiz

Bana bir masal anlat “yürek sızı’m”, içinde hüzünler olsun... 

içinde ağıtlar... 

içinde gözyaşı olsun.. 

mutlulukla bitmesin ama masalın sonu.. 

çünkü ben.. 

ne zaman mutluluğu istesem, kaçıp saklandı karanlıklarına hayatımın. 

Kandırılmış saflığımla, kimsesiz hüzünlerin esiriyim... 
Beni ağlat.. bana bir masal anlat.. 
Hadi.. 

bir masal anlat bana. Ve ağlat beni. 







--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi