30 Kasım 2010 Salı

[cadilarmekani], SADECE ASIGIM


yalnızlık değildi beni esir alan, aşktı... 
avuçlarıma koyabilir misin aşkı?
sensizken yalnızlığı kovabilir misin yanımdan?
üç dört günlük kıpırtılara aşk denilecek kadar azaldığında anlam herkesten daha aşıktım ben...seni anmadığım anlara küfredecek kadar aşıktım ben...
ama söylemedim
bilmedin
gelmedin
yüreğime hançer vurdum, aşkını hapsettim zindanlarıma, ne başkası girebildi ne de sen çıkabildin kapılarımdan...farkettim ki yalnızlık değildi beni esir alan aşktı,acıydı...
mutlu aşıklara imrendim hep, kıskandım çoğu zaman da...ayrılık da yoktu ki, hiç benle değildin ki bu daha acıydı belki de...
koyu karanlık bir de soğuk gecelere senin yokluğunda eklenince yaşanır mı sanıyorsun hayat!
düşlerim intihar etti, umutlara rastlamıyorum uzun zamandır...
özlüyorum,istiyorum,dayanamıyorum...bencil olduğumu sanma sadece aşığım...


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi