30 Kasım 2010 Salı

[cadilarmekani], ========= SEN ==============



Sen benim şarkılardaki sesim 
Sen benim yaşam sevincim 
Sen benim gözlerimin gülen yarısı 
Sen benim perdemdeki gün ışığı 
Sen benim hiç vazgeçemediğim 
Sen benim benden habersiz sevdiğimsin 

Sen……… 
Sen……… 
Sen……… 
Hiç benim olamadın 
Ve hiç bilemedin 
Ne derece sevildiğini 
Ve hiç bilemeyeceksin……… 

Ölene dek görmesem de 
Hiç eksilmeden 
Ve hatta gün geçtikçe 
Bir çığ gibi büyüyen 
Bir sevgiyle sevileceksin 

Sen kanımın ateşi 
Sen korkularımın fitili 
Sen geceleri uykularımın katili 
Sen arkadaşı, kalemimin sırdaşı 
Kağıtlarımla muhatap her daim 
Okusan da………okumasan da 
Şiirlerimin sahibi 
Sen benim hazanda sarı yaprağım 
Sen benim baharda yeşil dallarım 
Görmediğimde kalbime yağan kar 
Gördüğümde gözlerime doğan güneşimsin 

Sen………… 
Sen………… 
Sen………… 
Hiç benim olamadın 
Ve hiç bilemedin 
Ne derece sevildiğini 
Ve hiç bilemeyeceksin


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi